MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 9 Mei 2016

Majlis Aqiqah adik Sofia Insyirah

Assalammualaikum semua.

Hari keempat di Kuching. 01052016- Ahad

Alhamdulillah. Hari kami buat akikah bagi sepupu Adli Sofia Insirah. Cantik namanya kan. Secantik orangnya.



Majlis berzanji@berzikir diadakan pada jam 10 pagi. Alhamdulillah...Ramai juga orang yang datang. Menu pun ada macam-macam. Kambing aqiqah opah Adli masakkan dalca. Umie pulak kari kambing pekat. Menu lain, ayam masak merah, daging masak hitam, sayur campur dan macam-macam lagilah.

Atok-atok sedara Adli


Zikir/Marhaban






Nenek-nenek sedara Adli

Makcik dan bakalnya...

Petangnya adli, umie dan abah kuar jalan-jalan dekat waterfront. Adli ambik gambar dengan pemain sape. Sedap sungguh dia main. 





Oklah..Nanti Adli update lagi percutian Adli balik kampung.

6 ulasan:

  1. Dah macam kenduri kahwen kakak tengok dia punya persediaan makanannya Lea.
    Pipi baby pun macam pipi Adli juga.
    Geram tengok kan:)

    BalasPadam
  2. comelnya babyyyyy tu...gerammmm tengok!!
    kalau ada depan mata mmg dah kena gomol dah tu...

    BalasPadam
  3. bestlah adli balik kg... jeles tau acik...

    comei baby tuh... lagi2 ngn gaun pink kuning tuh

    BalasPadam
  4. Wah dah balik kampung ye Adli..
    Best lah tu naik belon..

    Comel Sofia Insyirah.
    Secantik namanya..

    Meriah sungguh kendurinya tu Lea..

    BalasPadam
  5. Comel alahai baby! Nasib baik kita tak timbul perasaan teringin. Hahaha!

    Meriah majlis nampaknya. Mesti Adli yang paling gembira tengok ramai orang di rumah opahnya!

    BalasPadam
  6. Alahai comel baby pipi pau.. Gembira Adli, ceria jer.. Majlis pun meriah..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.