MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 20 Mei 2016

Dapat pari besar ...

Assalammualaikum semua.

Tak tahu kenapa rasa malas betul nak update blog. Sedangkan banyak benda nak diceritakan. Cerita balik Kuching pun tak habis-habis lagi. Nka buat sekali harung sayang pulak gambar-gambar banyak ambik. Tulah kenangan balik Kuching dengan budak debab yang dah tahu apa itu balik kampung.

Ok.. Masa ke pantai Sematan hari tu, sepupu mak tengah dok siang ikan pari. Besar pulak tu. Ada dua ekor. Lastnya masa balik dia bagi je kat kami. Sebelum balik ke Kuching kami singgah rumah nenek dekat Lundu. Masa tulah suami dan pakcik dok siang balik ikan pari tu. Boleh potong siap. Peri tu ada hatinya. Pakcik cakap sedap kalau buat kari pekat-pekat dan masam sikit. Ok..kita layan ye gambar lelaki yang rajin dok potong ikan pari tu.





Mesti korang cari Adli kan? Manalah budak kecik tu.




Ha….tengah tidur tak sedar diri ditemani oleh atuk tersayang.


Nanti sambung lagi ye.

6 ulasan:

  1. Nampak besar sangat pari nya tu besar kan Lia?.. sebab banyak isi nya.. ohh buat masak kari erk hati pari.. br tau..hehe
    Adli makin comel..bam-bam

    BalasPadam
  2. Huh! memang besar betul ikan tu satu besen!
    Adli syok tidur:)

    BalasPadam
  3. Hihihi boleh tido Adli ye..
    Lena sungguh lah tu :)

    BalasPadam
  4. bestnya kari pari... msk lemak cili api boh pedas2 n pekat2 pun sedap...

    BalasPadam
  5. Nasib baik ada suami yang rajin siang ikan. Lepas ni bolehlah tunjuk gambar menu ikan pari tu pulak. Dengan syarat sebelum puasa. Kenalah rajinkan diri tu update blog ya, Lea.

    Amboi, cakap orang pandai padahal diri sendiri pun selalu aje ditimpa malas sampai tak boleh bangun!

    BalasPadam
  6. tak penah makan hati pari...cam hanyir je baunye...mungkin kene ada cara basuh kot...pandai pon Adli tido lagi bestkan...kikiki

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.