MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Mei 2016

Adli shopping di Serikin

Asslammualaikum semua.

Banyak hari dah tak update blog ni. Bz sangat-sangatlah. Tempahan kek lapis pulak banyak. Semuanya nak makan-makan sebelum puasa. Alhamdulillah..Rezeki kan.

Korang tengok ni. Masing-masing lena dengan gaya tersendiri. Yang paling besar tu…hehehehe. Dias orang je dah memenuhi ruang.


Ni masa  ke Serikin. Sempadan Malaysia dan Indonesia. Misi mencari kain batik. Tapi orang lain dah dapat dulu misinya. Boleh pulak dia jumpa jengkaut ni. Dari RM90 tawar punya tawar turunlah ke RM75. Dah tu mulalah drama si Adli. Dekat situ juga dia nak main benda tu.Geram je rasa. Nak berdukunglah dia.Kalau kecik takpe..ni boleh patah pinggan dibuatnya.

Cantik betul awan yang menyelaputi gunung tu



Adli buat drama kat abah. Abag dha geram-geram sayang tu.Tu yang ke kereta balik tu

Minta dibelikan helmet

Singgah makan mi kolok. 

Masa balik kan tengah pilihraya. Penuhlah poster-poster di kini kanan jalan 

Nilah yang dia nak sangat tu 



Malamnya makcik jemput kerumah sebab dia masak mi belacan. Auwww…Sedap. Ditambah pulak dengan sotong dan telur padinya. Sendiri buat tak menjadi lagi, makcik juga yang buat sedap.

Ayah dengan pakcik2 lea

Apa dibuat dengan tok udak tu Adli. Adli dia panggil makcik Nek Budahk dengan Tok Budak. 

8 ulasan:

  1. Puas jugalah balik kali ini Lea sebab Adli dah pandai memilih
    Tu jengkaut besar boleh duduk mestilah Adli suka:)

    BalasPadam
  2. hamboi..adli..
    siap helmet lagi tu yea...

    BalasPadam
  3. sronok dia mcm mcm dpt ea..

    sdpnya kek lapis.. lama yui xmkn.. akk ada jual ea? brpe kak? leh tgk gmbr? hihih

    BalasPadam
  4. seronok lah adli... jeles tau acik tgk di jln sana sini...

    BalasPadam
  5. Adli memang bijak. Orang baru pasang misi, dia dah dapat siap-siap apa yang diingini. Ni helmet beli, helmet jengkaut pun ada juga. Mewah betul si Adli pow abahnya ya ^_^

    First time saya dengar mi belacan tau, Lea. Kalau takda gambar saya bayangkan mi letak belacan ajelah! Apa rasanya ek?

    BalasPadam
  6. Macam2 kerenah ye adli.faham sgt kt rumah ni pun sama le peelnya..bab berdukung tu tak sanggup dh rasanya..tgok badan adli je kuss semangat.hehe

    Mee belacan..baru tahu ni.klu mee kolok tu dh biasa juga dengar

    BalasPadam
  7. Seronok adli..
    mi belacan..nmpk menarik

    BalasPadam
  8. Seronok Adli dapat naik jengkaut yerr.
    mi belacan nampak sedap tapi saya alah belacan..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.