MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 23 Mei 2016

Adli ke Muzium Sawak

Assalammualaikum.

Auwchak… Apa kabar? Harap sihat. Oklah kita sambung percutian Adli balik kampung umie ye.

Hari ni pulak abah bawa Adli ke Muzium Sarawak. Pergi waktu petang dah dekat-dekat nak tutup. Tapi sempat jugaklah melawat muzium tu. Macam-macam ada. Yang paling Adli suka replica rumah panjang. Best…. Ada lagi yang best. Replika tulang buaya dan paus. Besarnya…Takut Adli tau.

Dah tu Umie bising suruh balik sebab nak hujan katanya. Memanglah langit dah gelap tapi Adli pasti tak hujan punya. Awan berarak lalu je.

Sebelum balik ambik gambar kat luar muzium. Bila tengok balik gambar cantik pulak. Pandailah Umie Adli ambik gambar.

Nanti sambung lagi ye. Banyak lagi yang Adli tak cerita ni.














5 ulasan:

  1. makin mcm2 ada dlm muzium tu ek... dulu masa dana pegi tahun 2005 takde mcm2 mcm tulang paus tuh kot...
    seronok lah adli yek

    BalasPadam
  2. asalamualaikum umie adli hee
    amboii sakan adli bergaya sana sini yaaaa
    puas lah mama mengerik camera tu ya dak

    BalasPadam
  3. amboi sakan adli berjalan...ye laa sesekali balik kampung kan...harus laa berjalan ke sane kemari..... bagus adli tak takut pun bergambar dgn patung2 kayu tu...kalo dayyan jgn harap...mesti die tak mo haahahahah penakot!

    BalasPadam
  4. Pandai umi ambil gambar Adli. Semua menampakkan kecomelan Adli ^_^ Amboi, Adli dok atas meriam ke tu? Bukan main lagi posingnya!

    BalasPadam
  5. adli dah bujang dah...ada je gaya dia buat bile brgambar..hehehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.