MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 April 2016

Penangan ayam goreng

Petang semalam ada budak request ayam goreng KFC. Jadinya umie goreng ayam jelaha Adli. Umie goreng part drummet je. Tengok sekali imbas macam drumstick juga.

Punyalah Adli suka, 8 ketul tu dia sorang je makan tapi.... dia makan yang tepung tu je. Yang bahagian isi tu dia tinggal kat umie dan abah.

Korang tengoklah gayanya makan tu.






4 ulasan:

  1. ni bukan kata Adli ja berselera kalau kasi ke aunty pon nescaya abis aunty kejekan...hahaha

    BalasPadam
  2. amboi...suka dia makan ayam yea...

    BalasPadam
  3. Itulah kalau tengok Adli makan memang selera sungguh
    Ini kalau ada budak susah makan ajak makan dgn Adli bagus mesti tergoda nak makan sama:)

    BalasPadam
  4. berselera adli makan. nanti nak belilah utk anak2

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.