MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 11 April 2016

Lumrah kehidupan


Senangnya hati kamu ye Adli.
Nak makan kamu minta makan siap request nak makan apa.
Nak susu minta susu.
Nak jalan minta di bawa berjalan.
Apa nak dihairankan . Umurnya baru 3 tahun 6 bulan.

Budak kecik apa yang dia tahu kan. Taunya nak seronok je.....

Kalau orang tua pun macam tu juga memang nak kenalah tu

Ok...selamat pagi semua...

6 ulasan:

  1. Dah kata budak gitulah
    Kita ni yg dipertanggung-jawabkan Lea
    Kena corakkan yg tercantik dan terindah buatnya..

    Itu tengah khusyuk betul tu Lea:)

    BalasPadam
  2. Andainya kita pun bleh jadi mcm deme..
    Owhhhh indahnya donia.. Hihihi
    Sakan benor Adli yer.. Kemain.. :D

    BalasPadam
  3. bdk2.... mmg masa nih dia tau bersenang2 je kan...

    BalasPadam
  4. Kalau orang tua yang buat macam tu, semua nak main request aje, memang nak kena hempuklah. Tak reti nak buat sendiri ke apa. Nasib baik Adli baru 3 tahun lebih ^_^

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.