MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 April 2016

Khas buat peminat kucing

Comelnya kucing-kucing ni. Rasa nak picit-picit je. Siapa yang tak sukakan kucing korang memang rugi.
Punyalah kucing tu comel, ada juga orang yang tak suka dan takut dengan kucing.
Jom tengok 6 akaun instagram kucing paling popular di Malaysia!Sekarang ni banyak kucing dah jadi selebriti. Akaun instagram pun ramai followers, kalah korang.

1. Ohmyjep

1F
1F

Instagram: @OhmyjepSiapa tak kenal denga Jep ni. Dia ni kucing selebriti paling popular di Malaysia. Jep merupakan baka American Short Hair. Jep ni popular sebab dia hensem lepas tu suka buat muka selamba.

2. Bujibu Chempel

2F
2F
Pasangan selebriti Hairul Azreen dan Hanis Zalikha merupakan pemilik kepada kucing ini. Bajibu ni memang gemuk dan selalu jadi mangsa buli. Selalu kucing takut dengan timun, tapi Bajibu ni cool je.
Instagram: @Bajibuchempel

3. Pandarudin

4F
4F
Pandarudin ni milik pelakon cantik Yana Samsudin. Pandarudin ni kucing jantan yang keseorangan. Muka Pandarudin ni tak ada perasaan. Ada orang cakap muka Pandarudin ni macam Batman!
Instagram: @Pandarudin

4. Tiara & Wafi

3F
3F
Yang ni dua-dua kucing memang popular. Tiara merupakan kucing betina baka Crossed Persian dan Wafi kucing jantan baka MainecoonxRagdoll. Apa yang pasti kedua-duanya gebu dan cantik.
Instagram: @Leopawz

5. Beshetik

5F
5F
Kucing milik pelakon Zara Zya ni tak sukakan publisiti katanya. Memang gebu. Jenis Persian, kalau baring dekat lantai macam karpet dah. Apa yang pasti kucing ni tak takutvacuum dan rela disedut.
Instagram: @Beshetik 

6. Fluffy, Kucing Rempit Malaysia

S
S
Mesti korang tahu kan tentang kucing yang suka naik motor. Kucing tu nama dia Fluffy. Nama dia memang kena dengan badan dia yang gebu gebas. Bukan senang nak tengok kucing naik motor tapi duduk diam je.
Instagram: @Fluffy_69

1 ulasan:

  1. Saya antara yang tak minat kucing tau, Lea. Bukan tak suka tapi saya penggeli lebih-lebih lagi bila terkena bulu kucing. Lagi gebu, lagi saya geli. Pelik tak?

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.