MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 7 April 2016

Jom ke Pantai Morib bersama Adli

Assalammualaikum semua.

Hari sabtu lepas sebelum ambik Amir dekat airport suami ajak jalan-jalan ke Pantai Kelanang. Tengok ikan katanya. Jauh betul tengok ikan ye bang. Tapi masa nak pergi kereta pulak tak boleh start. Tapi bila dah godek sini godek sana ok pulak. Pergi dengan akak ipar dan anak dia sekali.


Tapi bila dah lewat sangat akhirnya duduk kat Pantai Morib. Cantik dah sekarang. Ada landskap yang baru buat rasanya. Makin kemas dan cantik

Selfie 3 beranak 

Adli sebenarnya masa ni dah geram sangat nak ke lautl. Kalau dibiarkan mau ke pantai dah tu. 


Kak Nyah dan Dila 
Ini dia hero saya. Baju Upin Ipin tu dan sempat nak sorok. Nak pakai baju tu jugak.

5 ulasan:

  1. Kakak rasa dah berpuluh tahun kakak tak jejak pantai morib ini Lea.
    Dulu pergi masa masih belajar lagi bayangkan lamanya

    Jelingan Adli tu memang tak boleh tahan tengok kan Lea

    BalasPadam
  2. lieya dah lame tak kesane lea...penah le sampai dlm 2-3 kali gak...best area situ....

    amboi adli, mentang2 tu baju peberet...dok pulun baju tu ajek yeak ekekeekekekeek...kene beli lagi 2-3 pasang gamaknye ni lea heheehehe...mcm dayyan laa baju otomen tak sempat kering, die dah mintak nak pakai....adoiii

    BalasPadam
  3. dah lama jugak x pergi morib nie...
    amboi adli....kena beli baju lebih mcnie.. :)

    BalasPadam
  4. selalu dengo je nama pantai morib ni dari mak akak tapi sekali harem pon tak penah jejak...dedulu mak akak cerita kat pantai ni banyak kepah atau lala...camtu la lebih kurang...bapak akak korek cari dapat hampir setengah guni tau...sekarang tak tau la masih ada lagi ke tak kan...comey Adli ni tau makin putih pulak akak tengok kulit dia...:)

    BalasPadam
  5. adli bila menjeling mcm tu sangattttt comellll...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.