MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 29 April 2016

Dah mula cerita makan minum di Kuching

Assalammualaikum semua...

Ni atok Adli.Adli sayang atok Adli.Atok suka layan Adli main.Atok juga yang belikan mainan untuk Adli.Terima kasih atok.


Semalam umie  masak butterprawn.Sedap umie Adli masak. Udang ni abah belikan .Murah...RM 30 sekilo untuk udang gred A.


Semalam umie ajak abah kuar.Tak tahan dah nak pekena jagung susu katanya. Umie memang suka jagung susu ni.Lagi satu umie suka air white lady.Nama air ni sampai umie pernah tersasul sebut Fair Lady..hihihi.




10 ulasan:

  1. rm30 harga udang gred A...fuhhh! memang terbaekkk la kampong Lea ni...seronok la Adli bleh main dengan atok :)

    BalasPadam
  2. Amboi Adli! tengok gambar pun auntie tahu sangat yg Adli dan Umie memang happy dah tiba kampung sana. Udang Umie Adli menggoda selera auntie tau:)

    BalasPadam
  3. salam jumaat...
    sedap nyer butter prawn tu...

    BalasPadam
  4. Kemain suka ye adli main ngan atok.murahnya udang.buat butter prawn memang sedap mkn ngan nasi panas2..

    Macam abc je jagung susu ni.sedaonya la hai musim panas2 ni kena semangkuk.hehe

    BalasPadam
  5. kemain lagi adli seronok dapat jumpa atok

    BalasPadam
  6. tak tahan lah tengok butter prawn tu nyumssss

    BalasPadam
  7. hehe..air Fair Lady...boleh juga asalkan sedap..

    BalasPadam
  8. Aduhai, mengucap panjang tengok butterprawn tau ^_^ Ni siapa yang sebenarnya teringat-ingat makanan di Kuching ni? Cer jawab sikit, Adli!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.