MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 28 April 2016

Adli sampai kuching dah

Alhamdulillah.

Adli dah sampai Kuching dah. Tadi dalam flight Adli makan nasi lemak. Sedap.... Dah tu Adli tengok cerita upin dan ipin.




Dalam jam 10.10 sampai Kuching. Atok yang ambik tadi. Ingat nak singgah makan mi kolok tapi Adli dah letih sangat. Jam 5 dah bangun. Semangat ni nak balik Kuching.




Tadi alhamdulillah sekejap je urusan ambik beg dan kotak-kotak. Adli mestilah dengan beg purple Adli. Achik2 n aunty2 nak tahu satu kotak penuh ngan roti gardenia. Opah kirim. Macam nak berniaga dah opah.



Ok..inilah sepupu Adli. Dina dan Sofia. Comelkan mereka. Tapi mereka masih takut-takut ngan Adli.

Ok..Adli nak tido dulu. Nanti Adli update bila Adli jalan-jalan

4 ulasan:

  1. rindok nya plg kch kak. kmk patut pulang tapi ada hal sitok alu sik jadi. mkn mi kolok k kmk aaa :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah! Adli dah sampai rumah atok ya! Nanti-nanti boleh update kisah bercuti di Kuching pulak!

    BalasPadam
  3. wah..take care ye korang...kim salam semua kat sana ye...

    BalasPadam
  4. huhuhu....seriusnya muka dia kat dalam flight

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.