MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 28 April 2016

Adli nak balik Kuching

Assalammualaikum

Gambar segar dari ladang. Adli nak balik Kuching pagi ni. Seronoknya. Boleh jumpa atuk, opah, makcu, makngah, dina ngan adik sofia.

Adli bangun awal pagi tadi. Yelah flight awal jam 8++. Abah nak pagi sebab katanya sampai Kuching boleh breakfast terus. Abah…Adli tahu dah mesti nak makan kolok kegemaran dia. Umie pulak mestilah Laksa Sarawak. Adli? Adli suka mi kolok sebab sup dia. Adli kan suka makan yang sup-sup ni.

Sejuk betul KLIA pagi-pagi ni. Tu yang abah bagi Adli pakai baju lengan panjang. Baju baru tau. Abah beli dua hari lepas. Bukan takde baju tapi badan Adli ni ha… membesar dengan cepat dan kuat.


Ok..sampai Kuching nanti Adli update ye.





8 ulasan:

  1. Seronoknya Adli nak balik kampung...

    Nenek pun suka pergi Kuching, Boleh naik sampan pergi kedai kek di seberang sungai... :)

    BalasPadam
  2. wah! happy Adli nak balik kampong ye...tapi aunty tahu mama Adli lagi berganda2 happy dia...kikiki....selamat balik kampong dan selamat makan mi kolok :p

    BalasPadam
  3. Singgah pagi khamis...♥
    selamat sampai kuching adli.. :)

    BalasPadam
  4. wahhhhhhhhhhhhhhhh bestnye adli balik kg...tolong snap pic byk2 yeak lea.... leh layan nanti....sonok le adli naik katerbang heheehhehhe.....makn mee kolok ingat aunty lieya tauuuu....

    BalasPadam
  5. Adli! kenapa tak ajak auntie?
    Nak ikut makan mee kolok juga:)

    BalasPadam
  6. wahhh sronoknya dia dpt balik kuching..

    BalasPadam
  7. Hensem adli dengan baju barunya tu..org putih pkai bju warna merah memang nmpk menyerlah ketampanannya tu.hehe

    Semoga selamat smp kmpg ye adli..

    BalasPadam
  8. Ni ummi selindung belakang Adli ni! Siapalah agaknya yang teruja nak balik kampung? Ummi ke, abah ke atau Adli nih...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.