MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 4 Mac 2016

Which are your best looking pictures? di facebook Umie Adli


Assalammualaikum semua. 

Salam Jumaat...

Nak kongsikan dengan korang pasal ni.

MOST BEAUTIFUL PICTURES

Hahaha. Lea galak sorang-sorang semalam tengok gambar ni. Apa yang beautifulnya gambar ni? Mungkin Adli yang sedang lena sambil memeluk lori sampah diapit oleh abang-abang sado yang tak sempat kempiskan perut.

MOST ATTRACTIVE PICTURES

Auwww...so sweet gambar ni. Gambar Adli mula berjalan. Jalan jatuh. Jalan jatuh. Umie sibuk mengejar dia. Laju pulak tu nak menuju ke jalan. Gambar diambil di depan Perbadanan Putrajaya.

MOST PRETTY PICTURES

Gambar keluarga kecil kami pada Aidilfitri 2015. Masa tu kami beraya di Kuching Sarawak. Turn Kuching tahun tu. Tahun ni kita beraya di Teluk Intan ok... Nak tema biru tapi biru lain-lain. Dan ini adalah satu-satunya gambar kami 3 beranak kerana kurangnya kerjasama dari Adli.

MOST HOT PICTURES

Gambar kad ucapan Hari Raya Aidilfitri kami 3 beranak pada Aidilfitri 2015. Gambar lama tu. Gambar masa kahwin adik pada 2014. Korang tengoklah Adli tu. Tak nak sebenarnya nak nak ambik gambar.

MOST EYE-CATCHING PICTURES

Gambar selfie 3 beranak di dalam kereta. Tengok dak Adli. Elok je pakai cermin mata abah. Abah lak kenapa buka mata besar sangat tu. Umie lak menten je mata tu. Tapi muka pucat na umie....

Apa yang pasti semuanya gambar ada Adli....

5 ulasan:

  1. most beautiful paling win lea... hahhahahah

    BalasPadam
  2. Yelah kalau tak ada Adli serinya kurang Lea
    Kakak pun suka kalau entri Lea ada gambar Adli baru berseri:)

    BalasPadam
  3. ok kak..nieyl dah masukkan blog akk dlam bloglist nieyl...:)

    BalasPadam
  4. kikiki...comel je Adli tido sambil peluk lori :D

    BalasPadam
  5. Sok kalau dah ada adik, sure kurang manja si Adli tu Lea

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.