MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 31 Mac 2016

Segmen Bersama Jamu Mak Darot - COLGATE


Walaupun ada 30 jenama di pasaran tapi kami tetap memanggilnya colgate


Kenyataan Bukan.

Darlie,  Sensodyne, Mu'min, Safi dan macam-macam lagi. 

Sekadar menyebut beberapa nama tetapi colgate juga yang 

dapat nama.

2 ulasan:

  1. mcm megi jugak la..kalau nak beli mmg sebut maggi padahal nak beli brand lain, yang dapat nama tetap lah maggi tu...
    mcm diaper, kalau nak beli mesti sebut pampers padahal nak beli brand lain, pampers jugak yang dapat nama...hehe...

    BalasPadam
  2. hehehe.. ZUra masih panggil ubat gigi. tak panggil colgate.
    kalo pempes anak yer.. sebut pempes utk semua jenama pempes. kekeke

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.