MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 Mac 2016

Nak kan wajah muda berseri?


Sapa pernah guna produk-produk ni?

Orang-orang muda lea tak pasti jumpa dan kenal tak ngan benda-benda kat atas ni. Dulu-dulu terkenal produk-produk ni. Sekarang ada lagi ke ye?

3 ulasan:

  1. ya ampun nokkk...sumpah aku pernah pakai produk ni semua....ekekek...
    ni semua zaman remaja aku dulu ni...legend ni weiiii...

    BalasPadam
  2. oh my..oh my...tengok je gambo2 di atas terus terungkap kenangan lalu...sume ni akak penah pakai dik...paling suka bedak air jenama happy tu...nanti pepagi goncang2 dulu pastu amik sikit tepak2 kat muka...bila dah nak dekat kering baru sapu rata2..terus muka nampak cam pinkish...hahaha

    BalasPadam
  3. dulu2 masa Zmn sekolah rendah aktif sukan muke mmg itam...
    hazeline snow tu lah yg selalu guna sampai perasan konon muke putih semula hahhaha

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.