MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 23 Mac 2016

Kenduri laksa

Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni?

Ni cerita semalam. Kawan lea ni berniaga laksa di opis. Tapi tak hari-harilah dia buat. Dia dah buat laksa hari Isnin tu. Semalam dia bawa lagi. Kuah laksa ni kalau bermalam kan semakin sedap. Pekat. Aduh…Lea ni dahlah hantu laksa. Cium bau pun dah tergugat semuanya. Hahaha.

Semalam dia bawa katanya nak smabut birthday lea. Hehehe. So sweetlah you kak ika. Semalam pagi makan laksa.Petang pun makan laksa. Memang kenyang laksalah semalam.

Laksa…..


Sejarahnya lea pernah makan 2 pinggan laksa di Pekan Rabu di Alor Star. Di situlah asalnya lea minat makan laksa. Aduh…menaip ni dah terbayang-bayang dah laksa. …Nak buat macam mana tu?




7 ulasan:

  1. Kakcik juga peminat laksa. Tak kiralah laksa Penang ke laksa Johor ke...semua kakcik suka... :)

    BalasPadam
  2. dah lama x buat laksa kat rumah...
    morning ♥

    BalasPadam
  3. Kakak pun suka laksa Lea.
    Tak kiralah kalau kuah laksa dia sedap memeng sedaplah jadinya.

    BalasPadam
  4. sedapnye ni mknan fav aku ni ..sedapnye

    BalasPadam
  5. Sambil scroll sambil telan air liur ya Allah kenapa kejam sgt entry laksa kali ini...bagus ye kawna lea jual laksa huwaaaa

    BalasPadam
  6. akak pon suka laksa jugak...nak2 laksa asam yg kuah pekat2 sikit...mabeles sangatkan...malam ni terpaksa la akak pi cari kat pasa malam gamaknye... :')

    BalasPadam
  7. nengok tu pun dh kecur2 rasa air liur nih

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.