MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 18 Mac 2016

Kenduri di hari Jumaat


Ni berlaku pada Jumaat lepas. Dah seminggu berlalu. Bos nak adakan hari pantry, jadinya semua unit kena bawalah menu masing-masing. Menu utama ialah nasi lemak dan ada tiga jenis nasi lemak sebab ada 3 tokei lain-lain.

Yang lain macam biasa, macam-macam yang ada. Kuih muihnya dari yang tradisional hingga yang moden. Dari pulut kuning dan rendang sampailah cekodok. Semuanya adalah. Jom layan gambar.








4 ulasan:

  1. Lea... sebenarnya kakak dah sarapan tapi tengok semuanya sedap-sedap tetiba teringin nak rasa semua tu kalau boleh. Pulut kuning dia menggodalah:)

    BalasPadam
  2. Ya Allah besarnye dugaan mu...kikiki...laju2 je akak scroll Lea...tergugat iman akak :p

    BalasPadam
  3. dah lama rasanya x buat jamuan kat opis...:)
    meriahnya...

    BalasPadam
  4. kalau ada mkn2 gini... potluck gini mmg syok lah ehhehhee... sume rasa nk mkn n rasa

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.