MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 9 Mac 2016

Hari terakhir di kampung

Assalammualaikum semua.

Bila balik kampung makananlah yang paling win kan. Semua yang nak dimakan ada…Hahahaha. Bunyinya macam kat bandar takde. Takdelah kan. Suasananya tu yang membuatkan perut yang kenyang lapar balik.

Ok. Sambung cerita semalam. Selepas beli lauk pauk semua bermulalah aktiviti memasaknya. Menunya pajeri terung, kari kambing, ikan tongsang masak tempoyak, Ada masak lemak nangka jugak.





Bila dah siap dihidangkan pulak dekat luar dengan angin sepoi-sepoi bahasa. Berselera betul makan hari tu. Mata layu dah. Hahaha. Tapi tak leh sebab nak balik dah.


Kami balik lebih kurang jam 3 lebih. Korang tengok budak kecik sorang ni. Berpura-pura tidur. Bila ambik gambar, mata terbuka dan senyum. Nampak lubang hidung je Adli.



Nak kemana ni Ipoh ke Kuala Lumpur?

Alhamdulillah kami sampai di Puchong lebih kurang jam 8.00 malam. Banyak tempat singgahnya.Penat….

Ok tamat dah cerita balik kampung hantar mak mertua balik.

Lepas ni cerita kita naik tanah tinggi lak ye.



5 ulasan:

  1. Kalau auntie jumpa Adli ni auntie gomol tau. Pandai ye pura-pura tidur:)
    Puas hati Adli sebenarnya Lea balik kampung kali ini. Banyak dia dapat selain makan-makan.

    BalasPadam
  2. aduhla menu... tak menahan betul... menggoda sgt...
    yelah kan lea kalu balik kg, msk simple pun rasa sdp sgt... kadang bkn tak blh msk sndiri tp bila org tua kita yg msk or suasana kampung tu bt rasa best sgt

    BalasPadam
  3. beul tu kalau balik kampung makan la yg paling win.apa pun sedap..mgkin sbb cuti sama kan

    tak payah pikir nk buat kerja apa..so makan je la.hehe

    BalasPadam
  4. tu dia, sedap na kalau balik kampung. seronok

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.