MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 30 Mac 2016

Comel Ke Opah Upin Dan Ipin ?

Assalammualaikum semua.

Hujung minggu jangalah sesekali dok tukar chanel tv dan terbuka cerita Upin Ipin. Memang sampai ke sudahlah nengok Upin Ipinlah kita. Tu yang terjadi dekat lea minggu lepas. Tertukar chanel je Upin Ipin. Sabar jelah. Adli bila dapat Upin Ipin memang tak buat benda lain.





Tapi bila Upin Ipin dah habis, Adli masuk bilik tiba-tiba kepala berbungkus. Soalan Adli dekat lea.

Umie, comel tak opah Upin Ipin?

Nak marah ada, geram pun ada. Lastnya lea gelak. 

Lea jawab....

Tak comellah. Opah Upin Ipin perempuan. Adli lelaki. Mana boleh bungkus-bungkus macam ni. Dah bukak. Tak comel.

Adli jawab..

Yelah umie. Adli buka. Tak comel ye umie? Ok.....




Baju pun pakai Upin Ipin.

Comel ke Opah Upin Ipin ni?

6 ulasan:

  1. hahahhahahahah adli versi adliana ni lea....heheheehehe.... dlm ramai2 tu leh plak die tiru opah yeak ekekekeekek....

    lieya suke je kalo budak2 ni tgk upin ipin sbb byk moral katun nieh...jgn le tgk katun hagemaru tu mmg aku geram lea...ade ajar budak makan taik idong sendiri....adoiiii....

    BalasPadam
  2. Kalau Adli yg berpuntal kepala pun tetap comel dah Adli memang comel:)

    BalasPadam
  3. comei adli oooooi... comei sgt opah versi adli nih...

    aiyan pun suke tgk upin ipin, tp skrg paling suke cite oggy n the cockroches tuh... nk cite kucing katanya...
    sejak ada astro pvr nih kejenya rakam je... agak2 tak dpt tgk cite apa2 rakam je... takdelah gaduh ngn aiyan

    BalasPadam
  4. hahaha...dah nape pulak tu Adli tetiba nak jadi opah...tapi nasib baik jadi opah pakai serkup kepala je...kalau dia nak jadi ipin pengsan gak tetbila keluar kepala dah botak...kikiki...comel la Adli ni dah tentu2 la 100x ganda dari opah yg bebeno... :D

    BalasPadam
  5. pandai pulak dia bungkus kepala dia. kemas pulak tuh.
    hehehehe.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.