MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 23 Mac 2016

Cerita pasal nasi lemak

Tengok gambar dekat atas lea tergelak sendiri. Ini adalah perkongsian dari facebook.

Yang last tu nama Nasi Lemak bukan main panjang. Bila lea baca macam rancangan Masterchef US pulak. Yelah kalau korang peratikan kalau dalam Masterchef US tu nama bukan main panjang padahal cuma lempeng ngan sos strawberry je pun. Tak pun ayam goreng. Fried Chicken with ......................
...................................... 

Nama NASI LEMAK pun boleh dikomersialkan.....
Harga pun naik berkali kali ganda.

Apa lagi ye yang boleh komersialkan?


3 ulasan:

  1. hari nie pon saya mask nasi lemak ayam berempah , telor rebus , dan juga ikan bilis serta kacang Tanah goreng ;) ape pon jua namanya dia tetap sama huhuhuhuhu... ~ nasi lemak makanan oranG Malaysia ~

    BalasPadam
  2. huhh dagh ala2 nasi lemak MAS dah harganya..

    BalasPadam
  3. hahaha...mmg pun kan...mcm kat hotel la...nama kemain panjang lebar padahal nasi lemak je pun....bila nama dah lebar canggih mcm tu terus harga pun naik...ekekek...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.