MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 7 Mac 2016

Bila di kampung, nak pisang di depan rumah je..

Assalammualaikum semua.

Diminggu baru kita ye.

Masa dekat kampung hari tu akak ipar bawa balik rumah mak sebab ada pisang katanya. Pisang muda kalau buat masak lemak memang sedaplah kan.

Tak lama pun balik rumah. Tak masuk pun sebab malas nak naik tangga. Kalau dah naik tangga tu memang tak turun dah. Rumah mak mertua di kampung atas bukit k. Tapi Adli dia yang cepat naik dok periksa keliling rumah.

Ok kita layan gambar-gambar k.


Nilah pisangnya. Memang bawa balik KL untuk masak lemak dengan ikan masin

Ni ada lagi setandan

Abang ipar dok bersihkan sikit kebun depan rumah 
Budak sibuk ni. Cepat je naik.Dah tu periksa keliling rumah.
 Dah tu menung kat tangga sebab penat .
  
Kereta MPV ni masalahnya bonet. Kecik benar kan. Kena susun betul-betul. Kalau tak memang tak muat. Nak tutup pun susah. 

Kawasan sekitar rumah mak mertua

9 ulasan:

  1. bestnya kalu balik kg kan... mil tak kisah ke lea balik kg tak naik umah dia? hehehhe
    kalu beli tuh ntah berapa rm dpt setandan besar gitu kan... mmg puas mkn lah gulai pisang tuh

    mmg tinggi umah mil lea... tp cantik

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia memang tak duduk situ. dia duduk rumah akak ipar. dia pun sama tak naik rumah. penat katanya

      Padam
  2. Bila sesekali balik kampung dapat plak hasil tanaman dari kampung memang best sangat2 kan

    BalasPadam
  3. banyak nya bawak balik pisang..buat kerepek pisang pun sedap..

    BalasPadam
  4. Itu baru betul balik dari kampung Lea
    Kakak suka:)

    BalasPadam
  5. Ya Allah, besarnya setandan pisang ni mama adli...bestnya buat masak2 kan...adli oh adli duduk atas tangga ye hehehhe rindu plak kt keletah dia

    BalasPadam
  6. wah bestnya dapat bawak balik pisang kemain banyak lagi...jeles tengok..rezeki ni...

    BalasPadam
  7. Part balik kampung paling best adalah bila dapat bawak hasil 'kebun' dari kampung.. hehehe..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.