MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 29 Mac 2016

Belanja kahwin bagi yang bujang.


Baru-baru ni kan ada kes pergaduhan pasal duit hantaran. Tak tahulah nak kata apa. Dalam membuat majlis perkahwinan kena ukur baju di badan sendiri dari segala segi pun termasuklah wang hantaran. Yang penting kehidupan lepas berkahwin kan. Kalau tengok gambar di atas mana yang bujang pasti fikir banyak kali untuk berkahwin. Lagilah dengan segala kos yang naik sekarang kan.

2 ulasan:

  1. Salam...

    itulah.. kesian pun ada.. tp org sekarang ni maybe terlalu terikut2 dgn trend.. nak kena ada photography session yg hebat, pelamin yang gah, pakaian dan andaman yang hebat. tp kengkadang yang sedih, food yang dihidangkan pun ala kadar je. sebenarnya yang penting tetamu yg datang tu sgt penting. sebab depa membayar.. sedih kan.

    BalasPadam
  2. belanja kahwin besar. nanti da anak kena belanja barang anak pulak botak kepala oi..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.