MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 3 Mac 2016

5 thing i hate most

Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni? Harap sihat semuanya ye. 

oK..Lea telah di tag oleh dua ibu-ibu yang yang lea suka baca entry mereka. Terima kasih Norhidana dan Mummydearie 

Ok...lea cuba sehabis baik ye.

5 thing i hate most

1. Tak suka menunggu orang

Sebabnya lea menepati waktu. Kalau berjanji dengan orang kalau boleh lea nak sampai       dulu sebelum orang yang dengan kita berjanji tu. Tapi kadang-kadang tu pedajal jugaklah kat orang menunggu tu sebabnya selalu sangat kita tunggu dia sebab lambat. Sesekali dia tunggu kita pulak ye

2. Orang yang menunjuk-nunjuk

Kalau orang tu sedia ada berduit lea tak hairan ko nak tunjuk apa ke pun sebabnya ko       mampu tapi mereka yang tak berapa nak ada tapi nak menunjuk-nunjuk kat lea     tu..eee..apakah?...Sedangkan lea tahu kehidupannya macam mana. Ukur baju kat badan sendirilah.

3. Orang yang bila cakap semuanya tahu

Tak boleh blahlah orang macam ni. Bila kita bercakap kita buat ni dia pun buat juga dan lagi hebat dari kita tapi sebenarnya non hado.

4. Orang cakap bohong

Ni lagilah. Kita percaya kat dia tapi hidup hidup kita ditipunya. Adui..sabar jelah. Lea sekali orang dah tipu macam ni susah lea nak percaya dah.

5. Makanan yang dibeli tak sedap

Bila teringin nak makan sesuatu tapi bila membelinya langsung tak seperti yang kita harapkan. Kecewa je rasa. Memang tak sukalah. Perut lapar terus kenyang k.

Ok..lea nak tag

Fieza - teman sekampung yang jarang benar update blognya. Fieza akak tauk Fieza baca entry tok

Umie - Teman sama lapor diri masa sama-sama mula bertugas di semenanjung ni.

Lieya - Ibu 3 anak yang comel sangat-sangat. Maintain badan si ibu ni. Suka tengok...

Fendi - Si bujang yang sangat suka melancong, masak dan jalan-jalan

Nurhamizah - Ibu kepada anak yang comel Darwisy. Tauke Photo Booth, Candy Buffet dan yang terbaru Caliph Kids Supplement

6 ulasan:

  1. alaaaaaaaaaaaa camnei kitak tauk mek maca blog tok nakka tepaksa mek molah entry baru hahaha
    sayang kak lea!
    kelak mek polah aa :D

    BalasPadam
  2. Semua lima-lima yg Lea benci tu pun kakak tak suka juga..
    Siapalah suka yg begitu kan.

    BalasPadam
  3. sudah kembali musim tag2...dulu ingat lagi tag pasal peti ais la, ape dlm hbag la, citer bersalin laaa heheheeheh....

    ekceli semua yg lea senaraikan tu lieya setuju sgt2.....

    alamak cikgu bagi homework....lieya le anak murid paling malas buat homework tau lea hahaahahahaha.....

    BalasPadam
  4. semua setuju blh bt mood spoil...

    si lieya dana dh tag pun kene lg hahhaha...

    TQ lea sbb sudi layan tag dana nih...

    BalasPadam
  5. Saya nak gelak dulu kat LieyaLatif sebab dia kata dia murid paling pemalas tetiba kena juga tag. Tengoklah hari Khamis depan dia muncul dengan entri ni ke tidak ^_^

    Semua yang tersenarai tu saya memanglah tak suka. Bab menunggu lama lagilah, rasa bercampur baur dalam diri ni tau. Tapi yalah macam saya kata, bila kena dengan suami sendiri, tunggu 2-3 jam pun sanggup aje. Malas nak gaduh!

    BalasPadam
  6. paling tak suka dengan org tak punctual...grrrr...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.