MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 3 Februari 2016

Main bola di tengah bandar

Assalammualaikum.

Berjumpa kembali kita. Kadang-kadang di malam minggu jika tak lepak tepi tasik di Putrajaya, di padang depan Perbadanan Putrajaya jadilah. Yang penting bawakan Adli sebiji bola. Ni cerita 2-3 minggu lepas. Dengan Along dan Adik ikut sekali. Bestfriend si Adli dah sekarang dua orang tu. Sehari tak datang mesti tanya mana along..mana abang ngah. 

Bila dekat padang yang lapang memang syoklah dak Adli. Satu perangai dak Adli dia suka sangat pergi dekat kumpulan-kumpulan yang tengah duduk santai kat padang. Kadang-kadang gambar dia terselit sekali kalau ada yang tengah mengambil gambar. Nakal Adli ye.



Umie ngan abah lak duduk jelah dok perati Adli main bola dengan Along dan Adik. Nak main sekali tak larat nak lari-lari dah. 



Kalau dengan budak berdua ni tak sah kalau tak ambik gambar. Yelah. Sebagai kenangan kan dengan harapan Adli bacalah blog umie ni bila dah besar nanti. Cerita dari Adli kecik sampai besar ada dalam blog ni. Hehehe. Tu yang sayang dengan blog ni. 

4 ulasan:

  1. comel je bola adli tu..hehe itulah kan byk kenangan tercatat dlm blog..nti adli baca mesti senyum2 sendiri

    BalasPadam
  2. Jarang oerhi sinilah Lea. Cantik jugak ambik gambo mlm mlm kat sini yer Lea

    BalasPadam
  3. InsyaAllah, nanti Adli dah pandai baca mesti dia suka blog emaknya ni. Semua kisahnya ada di sinikan. Seronok sekarang ada blog. Apa-apa pun semua nak tulis dalam blog. Boleh buat tatapan pada masa depan!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.