MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 10 Februari 2016

Kampung ku di Kuching banjir

Assalammualaikum semua.

Selamat bertugas setelah bercuti panjang ye. Pergi mana cuti ni? Lea tak ke mana pun. Dok rumah diam-diam dengan Adli. Suamiku kerja..uwa….menangis ku sendirian. Hehehehe

Lundu, bandar kelahiranku dan Kuching bandaraya tempat ku membesar dilanda banjir lagi. Dapat dibayangkan perasaan jiran-jiran bila rumah ditenggelami air. Rumah keluarga di Kuching rumah kampung, jenis bertiang memang tinggilah kan. Tapi anak tangga pun tenggelam juga. Tinggal 3 anak tangga lagi. Kalau tak tenggelam jugalah. Motor dan kereta semua telah dipindahkan ke tempat lebih tinggi.


Harap banjir ni akan pulih secepat mungkin. Dah pernah rasa dulu dok bersihkan rumah bila kena banjir ni….






2 ulasan:

  1. kesian sangat...rumah kawan kat kuching pun hampir tenggelam...semoga semuanya tabah dan bersabar ye...

    BalasPadam
  2. Alahai kasihannya! Nasib baik rumah tinggi, kalau tidak mahu tenggelam jugakan Lea! Moga-moga cepatlah surut air banjir tu. Siksanya nak membersihkan rumah selepas banjirkan.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.