MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 22 Februari 2016

Cucu ikut opah dan atuk berjimba

Assalammualaikum. 

Hahaha. Tajuk..bukan main ye. Berjimpa. Tak ke mana pun. Ke Maidin je. Bawa cucu ni sekali. Nilah Risya anak kepada anak buah suami. Lea ni Opah Cu tau. Hehehe. Cantik sungguh Risya bercheongsam merah. Korang tengok pakciknya kat belakang tu. Susah betul nak bergambar. Risya juga yang maintain ayu di balik tiang.






7 ulasan:

  1. Kalau dah pakciknya pun umur lebih kurang aje memang gitulah Lea
    Seronok mereka bermain. Risya panggil Adli paklong ke?
    Macam kelakarlah pulak kan:)

    BalasPadam
  2. amboi adli ade kawan main ...auwwwww...kemainanak dare siap berceiongsam heheheeheh..comel jek tgk....adli muda2 dah dpt gelaran pakcik heheheeh...tapi biase kalo umur dekat2 gini gelaran pangkat dlm keluarga tu main taram jek kan lea...dah besar nanti baru depa terangkan kasi paham.....

    BalasPadam
  3. suka tengok anak-anak perempuan baya cm ni pakai baju cheongsam...nampak cantik dan comel je...

    BalasPadam
  4. bdk laki mmg ssh nk suh duk diam berdiri nk ngambik gambo hehehe... aiyan pun mcm adli jgk...

    BalasPadam
  5. mcm anak aku si junior tu la..kemain susah nak bergambo...grrrr...

    BalasPadam
  6. amboi mudanya pakcik..hensem..si risya tu pun kemain comel dengan cheongsamnya

    BalasPadam
  7. Ni sama kes dengan saya tau. Anak-anak saya tu dah pangkat pakcik juga. Saya dan suami of courselah pangkat atuk nenek. Tapi saya nak glamor sikitlahkan panggil Nanny jerk ^_^

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.