MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 2 Februari 2016

Breakfast bersama family along

Ni cerita lama. Ada dalam draf. Lupa je nak upload. Masa ni keluarga along datang dari kampung. Masa ni lah nak berkumpul. Boleh sarapan sama-sama. Riuh juga kedai dibuatnya. Seronok kan kalau sesekali macam ni.

Kakak dan abang ipar (mak dan ayah along) adik prempuan along dan adik yang kecik


Along dan haikal. Adik lelaki yang paling kecik. Adli nampak sipi-sipi je mukanya

Tosei untuk tuan tanah kedaung. Saya penggemar tosei. Kalau dapat yang garing, nikmat tak terhingga

Kontrol hensem

Teh halia pembuang angin

10 ulasan:

  1. wah....tosei tu pun peberet gak tuh. lebih sedap jika buat garing, makan rasa ranggup jer

    BalasPadam
  2. Lama kakak tak makan tosei.
    Kakak suka cecah dgn kuah yg putih Lea - tak tahu apa namanya.

    BalasPadam
  3. LM pun penggemar tosei. Sejak baby ariz lahir ni tiap sabtu mmg tosei je la. sbb spjg peknen duk tibai dua keping roti canai. Kdg tu smgu tiga kali dgn alasan takpe dah gemok pun, nnt pas beranak br diet. Ahaha.. Laki geleng kepala je klu merengek nk roti canai. Skrg ni tosei garing jd kegemaran. Klu dpt yg x garing payah nk mkn, muka pun kelat je

    BalasPadam
  4. makan bersama family memang seronok kan..

    BalasPadam
  5. kalo sesekali berkumpul ramai2 memang best..

    BalasPadam
  6. seronok bila sesekali tu dapat berkumpul kan...

    BalasPadam
  7. wahhhh sedapnya tosei...julia paling gemar capati hehe

    BalasPadam
  8. Seronokkan makan beramai-ramai dengan family. Banyak masuk perut pun kadang-kala tak perasan sebab sambil makan, sambil borak. Best macam ni!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.