MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 11 Februari 2016

Adli yang kuat mengadu



Dulu bam bam betul ye Adli…
Rindu umie dengan kamu yang dulu. Senang je umie nak gomol-gomol.

Sekarang?

Dia lagi pandai dari kita.
Kuat mengadu.
Kalau abah takde kat umah satu hari, bila abah balik tu mesti mengadu kat abah.

Umie marah Adli..
Umie tak bagi main..
Umie tak bagi bising..
Umie suruh diam..
Umie marah-marah suruh mandi..

Paling tak tahan tu…

Umie marah Adli..Adli tak nak makan sayur.


Ok..nanti lea cerita pasal dak Adli ni lagi ye.

11 ulasan:

  1. hahaha...keletah sungguh adli ni...tu tandanya dia bijak lea...

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Budak2 cerdik biasanya suka bercakap & banyak tanya

      Padam
  3. Bila Adli ingat apa yg Umie buat lalu mengadu bermakna dia ingat Lea
    Itu dikatakan ingatan dia kuat - cerdik kan:)

    BalasPadam
  4. Boleh bayangkan comel nya dia time mengadu tu..

    BalasPadam
  5. masa kecik ni lah macam2 ragamnya.. jadi teringat2 lak karenah anak2 sendiri.

    BalasPadam
  6. budak cerdik camtu la lya..kt rumah ni ada sorang budak nama Afia perangai sama adli.suka dia mengadu macam2.comel je.hehe..

    BalasPadam
  7. Walaupun dia kuat mengadu tentang kita, akhirnya emak juga yang dicarikan ^_^ Anak-anak saya dah besar ni takdalah kuat mengadu lagi tapi bercakap dah macam bertih sorang-sorang. Kiri-kanan telinga nak kena dengar cerita berbeza pada masa yang sama. Pitam dibuatnya!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.