MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 18 Februari 2016

Adli pun pandai timbang badan dah...

Assalammualaikum.

Selamat pagi…

Benarlah kan apa orang kata, anak-anak kecik ni mudah mengikut apa yang orang buat disekelilingnya.

Contohnya dak Adli.

Al-kisahnya si Along sekarang ni on diet katanya. Sekarang ni memang jaga makan dan sentiasa bersenam. Alhamdulillah. Dha nampak kurus dia sekarang. Hari tu Along g rumah lea petang. Along buatlah sit up dan lepas tu dok timbang badan. Rupanya Adli dok perati dia nak buat juga sit up. Along bantulah. Tapi tak bagi banyak kali. Dia kecik lagi. Cukuplah sekadar nak merasa buat.


video

Ni pulak 3-4 hari lepas. Lepas Adli makan dia berlari sekeling rumah. Lea buat tak tahu jelah. Dha lepas tu dia tanya imbang mana umie. Lea cakap dalam bilik. Bila dia masuk dalam bilik terdengar suara dia. Yeay…9. Rupanya tengah timbang badan. Tak tahulah naik 9 ke turun 9. Lea tanya kenapa Adli? 9 umie. Yeay. Melompat-lompat pulak tu. Dia main sebut je nombor tu. Sayang tak ambik gambar dia atas timbang tu.

Adli..orang bersenam dia nak juga.
Orang timbang badan pun dia nak buat juga.
Janji dia buat apa orang buat jugak.

Apa yang 9 entah sedangkan berat dia 23kg dah sekarang.

8 ulasan:

  1. Sebab itulah Lea anak-anak seusia Adli melihat org keliling dia
    Kita kena hati-hati. Yg baik macam ini oklah..

    BalasPadam
  2. bdk2 mmg gitu... teringat dulu masa maktek rajin bersenam kt umah bt sit up bagai aiyan ikut je...

    BalasPadam
  3. Singgah sini dari blog kakcik...

    Comeinya keletah Adli.... mesti semua terhibur tengok dia...
    Makchaq agak dia turun 9 gram kot.... tu yg melompat... tengah diet..turun baru melompat... he he

    BalasPadam
  4. Adli kena maintain rajin bersenam sampai dewasa tau....hahaha.

    BalasPadam
  5. kehkehkeh...apa la yg 9 tu ya?? kelako sungguh!

    BalasPadam
  6. Hihihi keletah sungguh adli ni Lea..
    Anak2 seusia ini memang mudah meniru..
    Betul kata kakzakie tu..
    Kena hati2 dan buat yg baik jer depan dia..

    BalasPadam
  7. hehe comel je..siap gi kat penimbang siap jerit 9..macam dah berjaya turun berat badan je lagaknya ye...ekekek...

    BalasPadam
  8. Kah3x. Comelnya keletah!

    Apa yang 9 tu sampai sekaranglah jadi misteri yerk ^_^

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.