MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 12 Januari 2016

Port cantik ambik gambar di Genting

Assalammualaikum semua.

Ni lea sambung cerita dekat Genting Highland. Dalam perjalanan balik ternampaklah satu port ni. Cantik pulak kalau diambil gambar. Sebenarnya tempat ni dibuat untuk kenderaan yang mungkin terbabas semasa menuruni Genting. Tapi nak kena memanjat untuk gambar yang lebih cantik. Part manjat-manjat ni idaklah lea nak buat. Badan besar macam ni nak memanjat. Mau berejam ambik masa. Tapi anak-anak buah panjat juga untuk ambik gambar dan mereka cakap baik tak payah panjat. Ruang kat atas kecik je. Nak melangkah pun tak boleh. Tapi view kat atas memang cantik. Takpelah makcu ambik gambar korang dari bawah jelah.

Gigih ibu bawa Adli naik atas. Umie dok kat bawah jelah

On the way turun

Korang tengok Adli tu...


7 ulasan:

  1. Hehe best bercuti. Selamat bercuti kak

    BalasPadam
  2. Adli dah makin pandai nak posing Lea
    Kakak suka tengok apa pun gaya dia:)

    BalasPadam
  3. paling lemah bab amik2 gambo ni..selalunye main snap je cantik tak cantik belakang kire...kikiki...bebudak kecik pose camne pon tetap nampak comel ^_^

    BalasPadam
  4. alamak kalo gitu nak memanjat mmg lieya tgu bawah ajek lea hahaahahaha...lieya ni penggayat....ade sampai atas kang tak turun2....

    BalasPadam
  5. Kat manalah pulak ni Lea....tp mmg cantik!

    BalasPadam
  6. mmg cantik... kalu ada gambar dr atas tu msti lg lawo

    BalasPadam
  7. Nampak memang cantik tapi kat belah mana tu? Kalau setakat aktiviti panjat memanjat sikit-sikit tu mungkin saya boleh lagilah. Kalau suruh panjat tinggi-tinggi, memang tak kuasalah walaupun pemandangan cantik :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.