MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 Januari 2016

Percubaan mengambil gambar

Assalammualaikum semua.

Salah satu cabaran bila ada anak besar Adli ni apabila nak ambil gambar satu family. Ada je yang tak kena. Sudah semestinya ragam dak Adli. Korang tengok tu..sebenarnya Adli dok nak main dekat air yang mengalir tu. Tu yang bila diajak bergambar dia tak fokus kat kamera. Akhirnya setelah beberapa kali cubaan menjadi juga gambar keluarga ye Adli. Elok je dia peluk abah dan umie.








9 ulasan:

  1. hehehehe nk welfie mmg ssh... sbb kami pun gitu jgk....

    BalasPadam
  2. Tapi Adli ni cutelah Lea
    Kakak suka tengok pipi dia tu. Geram aje:)

    BalasPadam
  3. Biasalah tu kalau ada anak kecilkan. Saya ni kalau anak tak gerak pun, saya tetap berjaya 'menggegarkan' gambar. Tangan pengko kotnya saya ni ^_^

    Nasib baik menjadi juga gambar keluarga Lea. Bolehlah tu buat kenangan :)

    BalasPadam
  4. ok lah tu..menjadik jugak gambar ko ni lia...aku ni kalau nak bergambar satu family selalunya si junior yang buat perangai...kemain cepat2 dia nak lari takmo bergambar...grrrr....

    BalasPadam
  5. budak2 tak boleh dipaksa beraksi..nanti gambar tak nampak natural..biarkan mereka dgn aksi candid mereka..

    BalasPadam
  6. putih gebu je kulit si bujang tu...beso sok mesti hensem ni :)

    BalasPadam
  7. Kat mana ni Lea....
    Biasalah Lea, ada anak kecik, mmg gitulah...
    Tu ha....bila dah ready, cantik jugak jadiknya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.