MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 27 Januari 2016

Majlis Hari Jadi teman-teman Adli

Pada 23 Januari yang lalu lea dan Adli telah pergi ke jemputan sambutan hari jadi Iqa dan Qaleef teman Adli di rumah ibu (pengasuh Adli). Jamuan telah dibuat di dewan di kawasan kediaman ibu.

Jemputan adalah pada jam 5 petang. Sampai-sampai Iqa dan Qaleef tengah potong kek. Adli sibuk nak cepat. Cepatlah umie. Birthday to you…Hehehe.
 
Yang menyuap Qaleef nilah ibu@akak ipar lea.

 Adli..bila dah jumpa kawan-kawan memang tak ingat dunia dah. Berlari, melompat sampai badan lenjun dah dengan peluh. Makan langsung tak nak. Nak main je katanya.


Ok..ibu-ibu pulak nak ambik gambar ye. Korang tengok gambar kat atas ni. Adli sebenarnya tengah duduk kat bawah main. Dengar orang nak bergambar tiba-tiba bangun duduk kat kerusi. Ikut sukahati dia je
 Buat Iqa dan Qaleef Selamat Hari Lahir acik dan Adli ucapkan. Semoga membesar dengan sihat dan membahagiakan ibu bapa dan keluarga anda suatu hari nanti.

7 ulasan:

  1. Seronoknya Adli bersama kawan-kawan.:)

    BalasPadam
  2. Anak-anak bila dah bersama bukan makan tujuan utama mereka Lea
    Macam Adli jugalah dpt main dgn kawan seronok dan lupa makan.
    Bila dah tiba rumah baru ingat lapar:)

    BalasPadam
  3. seronok lah adli, dh jumpa kwn2 mana nk ingat mkn... main jelah yg utama

    BalasPadam
  4. Seronoknya sambut besday... ramai pulak yang datang... moga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki... amin...

    BalasPadam
  5. Sambut birthday ramai-ramai ni seronokkan terutama untuk anak-anak. Macam kita pun tumpang seronoklah sambil-sambil tumpang makan apa yang ada. Hehehe!

    BalasPadam
  6. Mahu tak disuruh cepat Lea..
    Dah acara potong kek..
    Takut lah si adli ketinggalan..
    Bila besday anak2 lah paling gembirakan..

    BalasPadam
  7. kekanak cam gitu la kalau dapat jumpe kawan main je yg diorang ingat...lepas dah puas main baru sebuk mintak makan lapo katenye...kikiki

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.