MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 1 Disember 2015

Apa ada pada tangga?

Ada apa dengan tangga?

Lea nak tanya korang, apa ada dengan tangga?

Bagi lealah kan, tangga ni satu tempat yang sangat-sangat sesuai untuk bergambar.Yelah dengan tangga korang boleh buat susunatur tempat dengan cantik sekali. Mana yang rasa bam-bam tu suka duduk belah-belah belakang nak cover-cover apa yang perlu dicover. Mana yang rasa comel-comel tu bolehlah dok depan-depan cover-cover yang bam-bam macam akak ni. Hahaha

Tangga yang lea paling suka di Malaysia ni tangga rumah mak mertua lea. Letaknya di Perak tapi bentuknya ala-ala Melaka. Tangga ni jugaklah tempat kami mengambil gambar keluarga bila beraya di Teluk Intan. Selalunya bergambar di belah yang paling atas. Tapi kali ni kita ambik yang belah bawahlah pulak ye.




Comel pulak mak mertua buat pose gini.Pakcik kat atas tu sibuk dok basuh beranda rumah. Rumah tinggal tu yang banyak sampah dan habuk. Adli tu napa menung je tu. Bulatnya muka umie. Hahaha


Mamat baju biru tu suka rosakkan gambar orang. Mencangkum macam nak be*** je along. HahahaHihihiHuhuhu

2 ulasan:

  1. lawaa tangga umah org dulu kan lea.... kat melaka laa byk tangga lawa2....tp susah gak nak cari skrang tangga melaka yg lawa...kebanyakan rumah semua dah renovate canggih2 heheheehehe....

    BalasPadam
  2. Cantik tangga tu. Memang sesuai buat tempat bergambar dan bersembang... :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.