MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 25 November 2015

Kuarkan peluh di Dataran Putra

Bila hari ahad takde apa nak buat mesti ajak akak ipar dan anak-anak dia pusing-pusing. Pusing-pusing mana tak tahu lagi. Pusing punya pusing smapailah kedai mamak di Cyberjaya. Kita makan dan minum dulu ye. Lepas tu kita pergi Dataran Putra nak bagi Adli lari-lari sambal main bola kuarkan peluh. Umie? Takyahlah lari-lari sebab umie elok berskirt panjang hari tu. Hehehe.




Yang buat lea tergelak, Adli punyalah ramah siap cakap dekat anak arab “awak nak main bola?” Anak arab tu pandang je Adli. Hehehe. Adli bukan berpeluh lagi dah hari tu. Macam orang mandi dah. Balik rumah, bersihkan dia dan dia minta susu lepas tu tidur tak sedar-sedar sampai ke pagi. Penat sangatlah tu.

Dekat bawah ni ada sikit informasi pasal Jambatan Seri Wawasan dan Istana Darul Ehsan yang lea sendiri pun tertanya-tanya kenapa ada bendera Selangor di Putrajaya






1 ulasan:

  1. Masa zaman anak anak kecik dulu, suka jugak okje pergi dataran Putrajaya ni. Boleh kata setiap Jumaat mlm Khamislah pergi sini. Siap bawak basikal sekali. Balik mmg mcm Adlilah memasing, tido nyenyak tak ingat dunia hihi....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.