MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 20 November 2015

Korang boleh agak tak Adli buat apa? Fikir apa?

Gambar ni lea ambik secara tak sengaja. Sampai sekarang lea masih tak tahu apa sebenarnya yang Adli buat. Korang boleh agak tak apa sebenarnya yang Adli buat.

Mula-mula dia tenung kipas tu

Dah tu dia peluk tiang kipas tu

Peluk lagi tiang tu


Peluk lagi tapi badan menghadap ke sana

Yang ni entah..apa ntah

Lastnya dia tinggalkan kipas tu

Boleh teka ke Adli buat apa tu?


6 ulasan:

  1. Adli nak angkat kipas tu kah Lea?? hihi :)

    BalasPadam
  2. hahahaha....mungkin dia dengar bunyi motor kipas tu. kalau saya dulu suka bercakap depan kipas tu

    BalasPadam
  3. adli buat apa tu...ni mesti tengah fikir nak pomen kipas kan kan..macam adli pomen basikal
    .

    BalasPadam
  4. hahaha...adli oh adli...
    aunty pun confuse awak nak buat apa sebenarnya ni...
    janji awak tetap comelll

    BalasPadam
  5. Ralit si Adli tengok kipas tu pusing hihi.... kalau okje dulu, suka bercakap depan kipas, kan mcm bergegar jadi suara kita. Mmg syoklah zaman kecik dulu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.