MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 6 Oktober 2015

Tolong saya mencari sesuatu yang tersembunyi. Apa tu?

Assalammualaikum semua.

Lea nak minta tolong ni. Tolong carikan sesuatu yang tersembunyi dekat gambar-gambar ni? Hahaha. Inilah kerja si Adli dekat rumah. Mengemas, buat sepah dan yang terbaru tutup kepala dengan bakul.

Tengoklah. Seronok betul mengemas ye Adli sampaikan umie ambik gambar pun tak perasan.









Nampak tak apa yang tersembunyi? Semua gambar nampak kepala bakul je kan.


Ni lagi satu. Ni masa lea sedar dia nak panjat laci ni. Pernah suatu masa lea tengah masak, tengok-tengok Adli dengan botol susunya, dengan bantal busuknya elok je baring dalam laci tu. Adui..Risau laci tu tercabut je. Kalau badan kecik takpe. Ni 21.5 kg beratnya. Semalam pergi klinik untuk checkup Adli 3 tahun. Risau uminya nie takut Adli obes. Alhamdulillah. Berat memang berat tapi Adli ni tingginya seimbang dengan beratnya. BMI Adli normal. Adli ni jenis rangka besar. Budak-budak sebaya Adli dekat klinik semalam semuanya kecik-kecik dari Adli. Nampak besar betul dak Adli ni. Takpelah. Janji anak umie ni sihat.

5 ulasan:

  1. sama macam cucu kaknoor kalau dpt bakul mmg dia letak kat atas kepala, agaknya budak2 mmg pesen ni kot kan haha

    BalasPadam
  2. aktifnya dia...haha..comel...btw, done follow #557 :)

    BalasPadam
  3. hahahaha...anak-anak time macam nie la paling seronok nak main-main ngan dia. bila dah mula masuk sekolah rendah, lain pulak cara dia nanti

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.