MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 13 Oktober 2015

Macam dia pekerja kedai tayar

Assalammualaikum.

Ni cerita minggu lepas. Tayar kereta bila bawa rasa lain macam je. Rupanya pecah. Bawa ke kedai nak tukar tayar baru. Korang tengoklah ada budak kecik yang sangat sibuk mengalahkan pekerja kedai. Ke sana sini diikutnya pekerja bangla dan cina tu.

Lastnya mereka cakap takpe kak, dia nak belajar tu. Nanti boleh dia buat untuk akak. Yelah tu dik. Sampai rumah tayar basikal nak dibukanya. Tanya kenapa? Tayar basikal Adli pecah umie.





Adli…adli…

Nakal sungguh kamu sekarang ye. Ada je benda nak buat yang membuatkan umie bising dan menjerit dekat rumah. Ada masanya baik sangat-sangat. Malam tadi….Abahnya kuar sekejap jumpa kawan. Tinggallah Adli dengan umie. Bila nak tidur Adli dok cakap mie..peluk adli mie..Bila dah peluk lea lepaskan tangan nak dipeluk lagi. Ingat lena rupanya terkebil-kebil mata. Tka tidur. Bila tanya kenapa tak tidur lagi. Adli tunggu abah. Ala…. sweetnya anak umie.

5 ulasan:

  1. Adli jenis budak yg curious nak tahu apa aje yg dia nampak
    Itu yg bila mechanic tu buat Adli jenguk-jenguk nak tahu - cerdik dia ni Lea.

    BalasPadam
  2. Pandai adli..nak bukak kedai.mechanic kot bila besar nanti..umi gak unung..tukar tayar keta free ja.hahaha..budak2 tgh membesar memang menguji kesabaran kan..tp disitulah kiutnya depa..

    BalasPadam
  3. Hihi...biar dia belajar Lea, anak jantan katanya kan....
    Budak kecik baye Adli ni kan tengah nak kumpul ilmu, semua benda dia nak tau

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.