MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 2 Oktober 2015

Lempeng cicah sambal sardin

Bila bangun pagi dihujung minggu mesti duduk menung sekejap dok mikir nak sarapan apa. Kalau malas nak fikir minum kat mamak jelah. Tapi pagi tu terajin sikit sebab dok ingat sardine semalam ada lebih lagi. Buat sambal sardine pun sedap. Nak lawan ngan sambal sardine kena ada lempeng. Auwww. Sangat-sanagt menyelerakan. Dan yang seronoknya kejadian lempeng dipagi yang syahdu itu sangat baik sekali. Adli tak minat lempeng. Cekodok dia minat.Takpelah Adli. Yang penting abah dan umie habiskan juga lempeng tu.

Sardin yang ada kita buat sambal sardin. Hancurkan dulu ye.
Menunggu nak masak  
Dapatlah dalam 6 lempeng untuk satu adunan
Lempeng cicah sambal sardin


3 ulasan:

  1. Kakak selalu buat ni Lea
    Lagi-lagi kalau macam malas nak makan nasi lempeng kosong makan dgn sambal sardin sedap:)

    BalasPadam
  2. EEmmmmm lama tak makan lempeng sardin ni Lea..
    Udah teringin pulak akak nak memakannya ..
    Rasanya ada stok sardin kat umah tu..

    BalasPadam
  3. SEDAP NI ..NAK RESEPI LEMPENG ...CAM BESH JE BUANG HUJUNG MINGGU

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.