MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 26 Oktober 2015

Keluar jugaklah sekejap....

Asslammualaikum semua.


Ni cerita 2-3 minggu lepas. Adli dah merengek-rengek nak keluar. Yelah. Dha jerebu teruk malaslah nak bawa dia keluar. Tapi hari Ahad tu nampak kurang dha sikit. Jadinya suami ajaklah pergi dengan Marina Putrajaya dekat dengan Pullman. Tapi sekejap je ye Adli. Adli punya seronok dapat berlari dengan main bola. Lea dengan akak ipar duduk je. Takde mood nak lari-lari. Ok korang layanlah gambar ni.

Umie dan ibu ambik gambar jelah

Tengok sapa yang seronok main bola

Cinta hati saya

Kalau boleh dia nak masuk dalam bot tu

Seronok ye tendang bola. Untuk rekod Adli dah buang sebiji bola dalam Tasik Putrajaya

Dah kena angkat ngan ibu. Nakal sangat


Haus ye Adli. Alhamdulillah sekarang dah suka minum air suam. Kalau dulu jangan harap dia nak minum.

Balik tu kena pekeda Laksa dengan ABC. Akak ipar belanja. Alhamdulillah. Sedap Laksa dan ABCnya


Terima kasih akak ipar belanja adik ipar makan.


1 ulasan:

  1. mau tak seronok jerebu ni asyik dok dalam rumah ja tak buat apa2 aktiviti..sy jerebu pun keluar.hahaha...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.