MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 5 Oktober 2015

Dia juga nak nolong....

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.

Apa kabar hari ni. Harap semuanya sihat.

Ni cerita dekat kampung hari tu. Rumah mertua sekarang takde sapa yang yang tinggal. Mak sekarang tinggal dengan kaki par. Tak jauh pun rumahnya. Adalah dalam 5 minit menaiki kereta. Nak bagi mak tinggal sorang memang taklah. Yelah dia selalu tak sihat. Sekurangnya bila duduk ngan kakak ipar ada orang dok tengokkan dia.


Jadinya bila balik kampung suami dan anak buah pun dok bersihkan kawasan luar rumah. Yang sibukkan diri juga sudah semestinya Adli. Dia juga nak panjat bukit. Dia juga nak pegang parang. Dia juga nak sabit rumput. Dia juga nak sembur racun. Tka dibagi mengamuk-ngamuk macam orang kena pukul. Korang layanlah gambar anak bujang lea ni.










4 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.