MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 22 Oktober 2015

Demam...lepas tu nak makan sendiri

Assalammualaikum semua.

Adli minggu lepas demam on off on off je . Risau juga dibuatnya. Yelah dengan jerebunya, demam kepialunya. Nak keluar rumah pun dah jadi malas. Tapi satu dak Adli ni demam pun dia tak macam orang demam. Aktiff bukan main. Dekat rumah semua benda nak diangkatnya.




Tapi ahad lepas Alhamdulillah. Elok demamnya. Bila dah elok pagi-pagi tu dia nak makan sendiri nasi goreng. Tak nak disuap, malu katanya. Hahaha. Tau malu anak bujang lea ni. Elok je makan suap sendiri. Sebelum ni jangan harap nak makan sendiri. Nak bersuap. Tu kot sebab demamnya. Nak makan sendiri. Hahaha





2 ulasan:

  1. Bila lepas demam ni selera nak makan tu naik..
    Elok jer Adli menghabiskan nasi goreng tu..
    Kalau anak CH minta suruh disuap bila demam :D

    BalasPadam
  2. Okje nampak keropok lea...kecur pulak hihi....Esok nak gorenglah....
    Kekadang budak mmg cenggitu Lea, dapat upah demam baru pandai sesuatu....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.