MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 21 September 2015

Majlis Farewell Bos Kat Opis

Assalammualaikum semua.

Jumaat lepas telah diadakan majlis untuk Cik Laila yang akan bertukar ke Perak. Majlis dibuat mulai jam 3.30 petang. Jadinya kita minum petanglah ye. Menu pulak hari tu karipap, popia dan pam pisang yang lea order dekat akak yang tak tinggal tak jauh dengan rumah lea. Ada juga staf yang bawa pasta dan kek coklat. Sedap….
Cik Laila dekat pejabat ni rasanya dalam dua tahun je kot. Dia seoraang yang sangat-sangat tegas di dalam kerja. Pernah juga kena marah dia dulu. Hahaha. Ku akui…kesilapanku. Dalam tegas-tegas dia banyak ilmu yang dia bagi.

Lea sebenarnya dah beli dah hadiah untuk dia. Ingat nak beli kotak pada malam sebelum. Boleh pulak tak belinya. Lupa. Jadinya waktu luch gigih ok buat kotak sendiri siap dengan kak pop-up lagi. Hehehe. Jangan tak caya. Rupanya buat kak pop-up tu senang je. Lain kali boleh buat lagi.

Majlis dimulakan dengan ucapan TKP, Pengarah Bahagian, Wakil Seksyen dan akhir sekali Cik Laila. Sekejap sangat ucapannya tapi ada yang diingakata-katanya.
Buat Cik Laila, selamat maju jaya di tempat baru. Kalau makan nasi minyak tu janganlah lupa jemput ye.





3 ulasan:

  1. Ketegasan kalau kena pada tempat tak jadi masalah dlm menjalankan tugas Lea..

    BalasPadam
  2. Cik Laila tu tak menangis ke Lea....dulu okje masa farewell boleh pulak sedih hihi...lawak pulak rasa

    BalasPadam
  3. Org yg tegas ni bagus sebenarnya..baru la kita pun dedikasi buat kerja.hehe

    Selamat maju jaya buat cik yg diraikan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.