MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 4 Ogos 2015

Seafood BBQ di raya kelima

Kalau dah berkumpul ramai-ramai tak sah kalau tak buat BBQ. Adik ipar ajak buat BBQ. Tapi taknak ayam, dgaing ataupun kambing. Nak seafood je. Jadinya adik ipar dok belikan udang, sotong, ikan pelbagai jenis ikan dan kepah. Main chefnya encik suami yang siap buatkan sambal untuk ikan bakar.







Seronok jugak sesekali BBQ macam ni. Adli seperti biasa dia juga yang sibuk nak membakar sekali. Suka sangat sesekali boleh lepas kat bawah bermain. Tapi kena tengokkan juga sebab motor laju-laju budak bawak.
Sayang opah....

Sayang atuk dan dina

4 ulasan:

  1. idea yang bagus..tiba2 nak tukar lah plan bbq ayam lembu..kepada bbq sea ffod

    BalasPadam
  2. seronoknye ber bbq ramai2...mesti meriah kan

    BalasPadam
  3. Seronok berbbq dan makan panas2... :)

    BalasPadam
  4. wah tema seafood la ni..takpelah apa pun janji bbq.yummy!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.