MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 8 Julai 2015

Suasana Hari Raya di Pejabat

Assalammualaikum.

Bila tibanya Aidilfitri mesti pejabat-pejabat meriah dengan deko-deko Hari Raya. Pejabat lea tidak terkecuali. Bagi Unit Pentadbiran nasib baik ada seorang insan yang sangat rajin dan kreatif untuk membuat semuanya.

Ingat dulu dekat pejabat lama. Lealah antara mereka yang menyumbangkan tenaga untuk menghias pejabat sesuai dengan suasana hari raya. Kekadang rindu dengan suasana di pejabat lama dulu.Hubungan kami sangat rapat. Dah rasa ahli keluarga sendiri.Hahaha. Touching2 pulak kat situ.

Oklah korang layanlah gambar-gambar yang lea ambil semalam. Time takde orang bolehlah beria ambil gambar. Kali ni buat dekat partition je. Ada kreatifnya dekat situ.




Tak nampak pun lea kan

Closeup sikit

Ha....nilah tuan tanah kedaong

Nilah insan yang menjadi teraju utama dalam menghias kali ini

8 ulasan:

  1. kat opis nie selalunya menghias lepas raya nanti masa nak buat jamuan hari raya di opis. hahahaha

    BalasPadam
  2. Pejabat saya ni memang tak pernah ada suasana hariraya. Dalam section saya pun cuma saya dan seorang lagi rakan yang berbangsa Melayu. Lain-lain semuanya Cina dan Jepun. So takdalah langsung suasana macam nak raya. Cuma tinggal lagi seminggu ni, teruja pulak nak bercuti raya!

    BalasPadam
  3. abg ajis rajin sgt..kena teliti buat bnda2 mcm tu..

    BalasPadam
  4. meriahnya...walaupun cuma di partition saja...
    dah rasa suasana hari raya...

    BalasPadam
  5. Wah..rajin eh menghias pejabat.. Mun kamek, berselerak jak opis..hahaha

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.