MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 10 Julai 2015

Pak Haji Kecik

Salam jumaat buat semua. 

Semalam anak bujang ikut lea ke pejabat sekejap pagi tu. Kebetulan abahnya cuti dan ada urusan sekejap Adli ditinggalkan dengan lea sekejap. Kalau beli minyak kat Petronas wajib beli milo dan biskut. Adli bila nampak Petronas bukan disebutnya Petronas. Dia sebut milo. Semalam jam 4.30 dah bangun. Orang sembahyang subuh dia sibuk dok cari kopiah. Sampai ke pejabat lea dia berkopiah. Nasib baik sekejap je urusan abahnya.

Mereka kesayanganku

Sibuk nak berkopiah


6 ulasan:

  1. amin....sejuk hati mandang adli pakai kopiah...moga adli membesar dengan sihat dan menjadi anak soleh...insyallah..amin

    BalasPadam
  2. semoga adli akan menjadi kebanggan ibu & ayah nanti...

    BalasPadam
  3. pak aji comelll heheheh...betul tu ...dayyan pun same...pantang nampak petronas..siap laa ajak masuk nak paw jajan...adoiiii...

    ******************

    Assalamualaikum…

    Selamat hari raya aidilfitri dari lieyalatif buat lea sekeluarga….moga syawal dirai dengan penuh meriah dan dlm keberkatan Allah taala….

    Terlebih bias tutur bicara,
    Disimpan jangan ampun dipinta,
    Syawal dinanti akan kunjung tiba,
    Ikhlas dari hamba yang cantik jelita.

    Hati-hati dlm perjalanan moga raya tahun ini dirai gembira….

    BalasPadam
  4. heheheh... nk senang kan panggil je milo nk panggil petronas pyh kn adli

    BalasPadam
  5. hehe comel je nampak petronas panggil milo...hehe...

    BalasPadam
  6. Warna Milo pun hijau juga Lea... tempat selalu beli milo senang nak sebut:)

    Selamat Hari Raya & maaf zahir batin dari kakak

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.