MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 Julai 2015

1 je gambar keluarga

Assalammualaikum semua.

Tengok gambar family orang masa raya memang cemburu tahap gaban. Hahaha.

Lea? Adui rasanya takde gambar yang betul-betul elok. Ada je yang tak kena. Yang selalu buat hal dak Adli lah.Hanya satu yang elok tu pun anak masam mencuka. Susah betul nak diambil gambar Adli sekarang. Memang tak nak saja.

Ni lea curi-curi ambil gambar Adli. Mula-mula tak nak pakai sampin dna songkok. Bila tengok abah bersiap dengan sampin dan songkok terus minta dipakaikan. Tahan jugaklah sampin tu sampai jam 1 petang. Lepas tu ke mana ntah terbang.


 Ni Adli di dalam kereta semasa dalam perjalanan ke kampung. Songkok dah hilang dah. 

Nilah satunya gambar yang elok. Tapi Adli ngan abah pula tak senyum. Ni jelah yang dia nak duduk elok. Yang lain.....Tema kami biru. Tapi biru lain-lain. Hahaha. Sebab beli asing-asing. Baju Adli pulak esok nak balik Kuching jam 1 pagi baru siap. Tahun depan kena bila siap jelah. Tak nak tempah dah. Risiko betul. Baju umie takpe tempah sebab susah nak dapat saiz bagi baju yang siap. Takpelah. Janji warna biru walaupun biru lain-lain.



4 ulasan:

  1. smart boy...:-))

    banyak ke dapat duit raya tu adli..

    BalasPadam
  2. hensemnye adli heheheeheh....

    adli same mcm dayyan laa lea tak mo bersongkok...tapi tgk papanyer bersongkok nak plak pakai...lieya ni dok stendby jek takut die campak2 songkok kang ilang kemana jadinyer heheeheheh

    BalasPadam
  3. kami pun tak banyak bergambar raya tahun nie

    BalasPadam
  4. bab gambar hari raya ni kalau ada anak kecik memang macam ginilah gayanya..susah betul nak bergambar..tp kt situlah rasa meriahnya raya..

    adli hensem la bersongkok bersampin!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.