MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 11 Jun 2015

Tiket 1st Class

Korang tengoklah si bujang lea ni. Kalau tengok tv tulah gayanya. Tinggi bebeno. Tiket 1st class. Hehehe. Dilarang karang menangis macam orang pukul dengan rotan. Beria nangisnya. Siap melompat-lompat. Adui. Dengan lea kurang sikit mengadanya. Kadang-kadang tu mendengar kata sangat. Buka tv ada cerita yang dia suka dia senyap je, tapi bila abahnya balik mulalah dia.

Nak manjatlah. Duduk tempat tinggi-tinggilah macam ni. Mulalah drama air mata dia tu. Dia tahu kalau dengan umienya memang kena marah je. Abahnya pulak baik je. Tu yang manja semacam dengan abah. Paling best bila tengah malam nak abah jugak buat susu. Hehehe. 

Dok tengok Robocar Poli

Tak berkelip mata tu

Korang tengok jari kaki dia tak macam kaki budak 2 tahun 7 bulan

7 ulasan:

  1. Mcm anak sedara syufa. Kalau tgk tv, jgn la dikacauuu. Dia mrh kita balik. Hihi

    BalasPadam
  2. Hahaha..mmg stylo!
    Saya panggil duduk ala diva.

    Cun la seluar pelikat tu...:P

    BalasPadam
  3. macam dak Nuha.. tak macam usia dia je kalau tengok fizikal dia.. ;)

    BalasPadam
  4. Amboi ....duduk kat ala ala grandstand ni hihi....
    Khusyuk betul tu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.