MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 8 Jun 2015

Tema Raya Tahun 2015

Setiap kali nak aidilfitri mesti dok fikir nak tema warna apa tahun ni kan. Yang pasti rasanya dekat Kuching ramai yang akan pakai royal blue sebab semua kedai kain adik pergi warna royal blue dah habis. Hahaha. Lea tahun ni biru gak tapi bukan royal blue kot. Asalkan biru dan biarlah abah dan Adli sama warna. Umie asalkan sipi-sipi warna biru tu ok dah kot. Hehehe.

Bila dah sedondon ni kan, bila berjalan 1 kumpulan sama warna tu memang dah tahu satu familylah tu. Kalau baju kosong terutamanya baju melayu memang akan sama dengan orang lain. Hehehe. Nak buat macam mana kan. Dah satu kilang kain. Baju bunga-bunga pun adakalanya sama dengan orang lain. Yelah kedai kainya JAKEL, KAMDAR, NAGOYA, TEI WAH dan laian-lain lagi.  Korang pernah sama kain dengan orang lain? Lea pernanh. Nanti lea cerita ye.

Oklah.Lea tinggalkan korang dengan gambar ni. Ni satu rumah dengan baju-baju sedondon. Hehehe. Korang lak warna apa tahun ni?
sumber dari whatsup


4 ulasan:

  1. huhu..tak sanggup nak raya macam dalam gambar tu...

    tahun nie tak fikir warna apa lagi... :-))

    BalasPadam
  2. salam. hee rasanya dh x sempat nk tempah baju sedondon ., huhu2

    BalasPadam
  3. pic tu win...hahaahah tak nampak dah org yg mane..saje jek mcm meja, langsir kusyen semua kakakaakakakaak

    lieya plak tahun ni pilih kaler2 soft..tahun lepas dah terang benderang dari sebatu leh nampak kaakakakakaak

    BalasPadam
  4. hahaha lawak sangat gambar semua sedondon.kami setiap Tahun tak fikir tema..cacamerba ajelah.hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.