MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 29 Jun 2015

Sihijau yang bernilai 50

Cantik betul si warna hijau.
Selalunya warna hijau dikatakan cemburu.
Betul ke?
Hehehehe
Kebetulan kot.

Dulu……..
Tingginya nilainya
Dapat
1
2
3
4
Kadang-kadang 5 barang

Sekarang………
1
2
3
Barang pun susah nak dapat

Nilainya semakin mengecil ke
Atau barang yang mahal

Walau apa pun jawapan
Hidup kena diteruskan juga

Makan
Minum
Tempat Tinggal
Pakaian
Kereta/Motor
Semuanya keperluan asas yang perlu

Sihijau hanya sekejap saja di beg comelku
Sebelum bertukar tempat
ke tauke yang kaya raya

Itulah ertinya sebuah kehidupan



7 ulasan:

  1. lately saya takut sgt nak kuarkan duit dari mesin atm sbb dah tau, mesti akan habis cepat.50rm tu dah kecik sangat nilainya skg..sehari je boleh habis.

    BalasPadam
  2. sy setuju tu...tu la nilai ringgit kita skrg...hukhuk

    BalasPadam
  3. setuju sgt lah... bkn kata 3 ke 5 barang kadang 2 brg je, lagi2 klau beli susu aiyan, huhuhui...

    BalasPadam
  4. rm50 dah makin takde nilai...rakyat makin sesak dada...huhu...

    BalasPadam
  5. tengok lagi 5-6 tahun akan datang pula macam mana nilainya. sbb tu kekadang terpikir, naik gaji hujung tahun seciput pun kekadang tak dapat nak cover dengan kenaikan harga2 barang

    BalasPadam
  6. duit Sekarang mmgkecik je nilai..50 tu beli diapers anak je dah clear.huhu

    BalasPadam
  7. Nak beli susu dengan pampers tak cukup hanya dengan sekeping duit tu.. :(

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.