MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 20 Jun 2015

Sendiri dan tetap sendiri

Assalammualaikum semua. Apa khabar hari ni? Harap semuanya sihat. Selamat bercuti bagi yang bercuti.

Hari ni bangun sahur kecoh n riuh dengan Adli. Nak main telefonlah, nak tengok tvlah dah tu merengek rengek. Mata ngantuk tapi ditahannya.

Bila tengok gambar di atas teringat mak dan ayah di kuching. Kami ni keluarga kecik.Tiga beradik je.Tiga2 perempuan. Semua dah kahwin . Masing2 mempunyai kehidupan sendiri. Lea dah dok kat semenanjung, adik2 dekat Kuching tapi masing2 dah duduk sendiri tapi masih dekat dengan mak dan ayah.

Itulah kehidupan kan. Walaupun punya anak sepuluh bila anak dah besar tinggallah  berdua takpun sendiri bila pasangan kita tiada. Nak tak nak kena laluinya. Mula mula sendiri dan akhirnya sendiri juga kan.

4 ulasan:

  1. huhuhu... menitis air mata teringatkan bonda

    BalasPadam
  2. sedih tgk katun tuh.... yelah kan kite nnti2 pun camtu jgk kan...

    nsb lah thn ni msh ada lg adik2 yg ddk ngn mak abah kt kampung.... takdelah bosan ber2 je...

    BalasPadam
  3. sedih tapi itu lah hakikat. mak iza skrg pun dah mula emosi ckp sunyi tu bg dak kenit dok sn sementara buat teman. uhuk.

    BalasPadam
  4. Akak pun sama adik tak ramai.. tapi syukur adik bongsu tinggal dengan mak.. jadi mak takdelah terasa sangat sunyinya.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.