MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 4 Jun 2015

Rupanya dia suka sangat makan sate

Assalammualaikum semua. Ni nak cerita pasal dak Adli ni. Masa dalam kereta lalu depan orang bakar sate. Mi..nak tu mie. Rupanya dia tunjuk sate. Belilah bungkus ayam 20 cucuk daging 10 cucuk. Sampai-sampai rumah tak sabar-sabar nak  makan. Dia makan yang ayam je. Daging tak nak. Lepas secucuk ambik lagi. Iskh..berapa cucuk dia dah makan ni. Lea kira-kira 7 cucuk tanpa henti. Pelan-pelan lea ambil sate simpan dekat dapur. Dah tu cakap dekat dia dah habis. Kalau tak kontrol mau 20 cucuk sate ayam tu habis. Kena jaga juga kesihatan dia ni. 

Adli lepas dia dha simpan sate tu siap cakap. Ala...dah habis. Daplah mie. Enyanglah mie. 



5 ulasan:

  1. adli ..cik yan nak secucuk..amboi seleranya cik yan tengok adli makan sate :-))

    BalasPadam
  2. sama macam si kecik saya kat rumah...suka makan satey ayam

    BalasPadam
  3. Tengok dak Adli makan sate, teringat dah lama tak makan sate ayam.. last makan pun sate kambing..

    BalasPadam
  4. Tengok dia makan pun nampak Lea punyalah selera Adli makan sate..

    BalasPadam
  5. berselera dia makan.dasyat tu dapat habiskan 7cucuk..suka tengok budak kuat makan ni.comel.hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.